2013. december 31., kedd

1.nap/2

Hát akkor, nem kis késéssel, de meghoztam a következő részt. Jó olvasást, remélem tetszeni fog. :) 
Anonymous.xx    

-Szia!-intett vigyorogva.
-Szia.-biccentettem. Ő elindult, mégegyszer visszamosolygott rám, aztán bement a házába. Nem tudom, pontosan mennyi ideig álltam ott, de elég sok idő telhetett el. Én is igazán okos vagyok, ilyen hidegben egy szál vékony pulóverben ácsorogni...Végül, amikor sikerült feleszmélnem, bementem és reménykedtem, hogy már nem lesz több látogatóm,már ennyi is bőven elég volt.
 Persze, amilyen szerencsém van, nem telt bele egy órába és valaki kopogott az ajtón. Rögtön tudtam, hogy Tim az, Ő az egyetlen féleszű, aki nem csenget, hanem kopog.
-Szia.-mondtam mosolyogva, mikor kinyitottam az ajtót.
-Hello. Rég láttalak.-vigyorgott. Erre én a nyakába ugrottam.
-Úgy hiányoztál!-mondtam, miközben majdnem megfojtottam. Emma mellett Ő is a legjobb barátom, nagyon ritkán találkozunk, mióta elköltözött, mert máshol tanul tovább.
-Te is nekem.-nyöszörögte. Én még egy kicsit szorongattam, aztán elengedtem.
-Mi újság, hogy megy a tanulás?-kérdeztem, miközben berángattam.
-Úgy, mint eddig-mondta, ami azt jelentette, hogy még mindig ötös mindenből-és veled meg Emmával mizujs?-kérdezte nevetve.
-Semmi.-vontam meg a vállam. Ő leült a kanapéra, és onnan bámult engem, azokkal a zöld szemeivel.
-A téli szünetben végig itt leszek.-mondta mosolyogva.
-Az jó!-mondtam-Kérsz valamit inni vagy enni?
-Hát, jólesne valami innivaló.-dőlt hátra.
-Mindjárt hozom!-mondtam, miközben kimentem a konyhába. Így utólag már örültem, hogy volt egy harmadik látogatóm is, Tim már nagyon hiányzott.
 Elővettem egy poharat és töltöttem bele gyümölcslevet. Amikor bementem, Tim éppen össze-vissza kapcsolgatott, és csak a fejét csóválta minden műsorra.
-Látom, semmit se változtál.-mondtam nevetve és leültem mellé.
-Te sem-mosolyodott el és elvette a poharat-köszi.
-Szívesen.-biccentettem. Egy ideig még váltpgatta a csatornákat, de aztán feladta, hogy olyan műsort találjon, ami tetszik neki.
-Tényleg, neked holnap nincs suli?-jutott eszembe hirtelen.
-Nem, úgymond kivettem egy szabadnapot.-vigyorgott.
-Ehh, neked úgyse számít, ha lógsz pár napot.-legyintettem nevetve.

*Este*

Tim-el órákon keresztül beszélgettünk, egészen estig, de látszott rajta, hogy nagyon fáradt és hamar el is aludt. Hoztam neki egy takarót, betakartam, aztán fölmentem a szobámba, hogy nehogy felébresszem, aztán felhívtam Emmát, hogy elmondjam neki, hogy Tim itt van.

1 megjegyzés: